İki kişiliktir aşk!
Her şeye ve herkese inat,
İki kişi arasında sürer.
Duygularını,tam anlamıyla sadece,
Ve ısrarla karşındakine yansıtırsın.
Birlikte düşünürsün.
Kendin için karar alırken,
İster istemez o da girer hayatına,
Onu da göz önünde bulundurarak hareket edersin.
Ve zaman geçer,
Her şey yaşanır, aşk tükenir.
Çıkmaz yollara girersin.
Acı çekersin.
Belki belli edersin etrafındakilere,
Belki gizlersin.
Ama yine de senin dışında kimse etkilenmez.
Ve iki kişi arasında başlayan aşk,
Yine iki kişi arasında biter.
Senin bitik aşkından kime ne !!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder