meçhul anılar...
24 Aralık 2011 Cumartesi
Anılar Yaşar...
Gözlerim yine dalmış boşluğa,
Oralarda seni bulmanın umuduyla.
Bir bir geçiyor önümden anılar,
Ve yüzümde küçük bir tebessüm,
Yaşanmışlıkların kuşkusuyla.
Sızlıyor yine bedenim,
Sensizliğin acısıyla!
Anılar yaşar,
Sen olsan da, olmasan da...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder