24 Aralık 2011 Cumartesi

Anılar Yaşar...

Gözlerim yine dalmış boşluğa,
Oralarda seni bulmanın umuduyla.
Bir bir geçiyor önümden anılar,
Ve yüzümde küçük bir tebessüm,
Yaşanmışlıkların kuşkusuyla.
Sızlıyor yine bedenim,
Sensizliğin acısıyla!
Anılar yaşar,
Sen olsan da, olmasan da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder