25 Aralık 2011 Pazar

Sen…!!!

Hiç susmazdım bilirsin,
Her konuya mutlaka söyleyeceklerim olurdu benim,
Artık sadece seni konuşuyorum,

Duvarlara, ağaçlara, topraklara,
Seni anlatıyorum.
Başkaydın sen,
Ellerin, gülüşün, hayatta ki duruşun,
Gözlerinde ki inanç başkaydı.

Attığın adımlar,
Söylediğin sözler,
Dinlediğin türküler,
Her şeyden başkaydın işte.

Sen nefes alıyorsan nefes alırdı çiçekler,
Sen gülersen gülerdi yıldızlar,
Sen uyanırsan kendini gösterirdi güneş,
Sen mutsuzsan ağlardı bulutlar.

Her şey seni anlatırdı adeta,
Sen ne yaparsan dünyada onu yapardı,
Her şey senin etrafında şekilliydi sanki

Zaman küstü hayata,
Sen gittiğinden beri ilerlemiyor,
Kuşlar küstü sanki
Ötmüyorlar artık eskisi gibi,
Gece ile gündüz birbirine küstü

Senin adını sayıklıyor ekmek
Ekmek suya küsmüş,
Herkes birbirini suçluyor,
Küstürdünüz onu gitti diyorlar,
Kime küstün sen?
Neden gittin?
Gelmeyecek misin?
Değişti her şey, düzen bozuldu.
Gelirsen yoluna girecek sanıyorlar,
Ya gelmezsen ne olacak…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder