18 Aralık 2011 Pazar

Bir Sen Yoksun...

Bak yine akşam oldu... 
Yine yüzleşme zamanı hasretinle.... 
Sensizlik saatleri kavurmaya devam ediyor yüreğimi... 
Seni anlatan her anım yanımda bir sen yoksun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder