Duygu yüklü bir akşamın,
Duygu yüklü anlarını yaşıyorum şimdi.
Sen gittiğinden beri gündüzüm olmadı hiç.
Güneş gönlümün şehrine küşmüş,
Ay ışığını da kaybediyorum yavaş yavaş,
Her şeyle dargınım.
Konuşamıyorum,
Kelimeler siliniyor bir bir,
Nasıl anlatmalıyım,
Nasıl haykırmalıyım seni.
Seni benden alan İstanbul'a
Nasıl kin duymalıyım şimdi...
Aklım yok,
Aklım sende,
Ve kim bilir şimdi sen nerede...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder