23 Aralık 2011 Cuma

Gidişim...

Bazen gitmek geliyor içimden,
Hiçbir şey söylemeden gitmek,
Geriye sessiz gidişimi bırakmak geliyor içimden.
Gidişimi izlemekle yetin istiyorum.
Duymak istemiyorum yakarışlarını,
''Gitme'' demeni duymak istemiyorum.
Sessiz sedasız çıkmak istiyorum hayatından,
Bütün anıları sana bırakıp gitmek...
Bir düşünsen,
Gideceğimi bir anlasan,
Korkarsın biliyorum.
''Dur'' dersin...
Yapamam artık duramam,
Seni maziye gömüp gitmek istiyorum.
Sensizliği tatmak,
Yalnızlığı seçmek istiyorum.
Kalbimin atışını yalnız dinlemek istiyorum.
Seni ve sana ait her şeyi unutmak istiyorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder