25 Aralık 2011 Pazar

Özledik...

Öyle kolay değil senin izlerini silmek,
Yaşadıklarımızı atmak aklımdan,
Seni yaşanmamış saymak zor.
Bedenimde ki her hücreye aşıladığım sevgiyi,
Sensizlikte yok etmeye çalışmak güç.
Ellerinin değdiği her şey,
Kitaplarım,kalemlerim,ufak tefek kağıt parçaları,
Hatta saçlarım bile kokunu özlediler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder